RE-LIV
HUUR LIVLIG ITEMS
Maandelijks opzegbaar | Keuze uit alle maten | 1 wissel per 3 maanden
Krijg €5 korting op je eerste pakket met code: 1STE-PAKKET
Bij Livlig maken we opgroeien makkelijk. Met onze verhuurservice loopt je mini-me er stijlvol bij, zonder dat je steeds nieuwe kleding hoeft te kopen. Is je kleintje uit de items gegroeid? Dan ruil je ze gewoon om voor een grotere maat.
Wij geloven in circulaire kleding, dat eindeloze avonturen beleeft
○
Zo werkt het
Stap 1. Kies jouw abonnement
Ga je voor 4, 8 of 12 items? De keuze is helemaal aan jou! Kies hieronder jouw abonnement, ga naar de productpagina en stop het aantal kledingstukken naar voorkeur in je winkelmandje. Je rekent enkel het bedrag voor de eerste maand af. Hierna wordt het maandelijks afgeschreven.
Stap 2. Kleed je kleintje
Binnen 1 tot 3 werkdagen verzenden wij de door jou gekozen kledingstukken en geniet je samen met jouw mini-me van de stijlvolle items. Om de kleding te wassen ontvang je in het pakket biologisch afbreekbaar wasmiddel en een waszak. En geen zorgen: we begrijpen als geen ander dat baby’s kruipen en kinderen spelen, waardoor iets kapot kan gaan. De verzekering hiervoor zit al bij het abonnement inbegrepen.
Stap 3. Return of ruil om
Heeft jouw kleintje een maatje groter nodig of wil hij/zij een ander outfitje? Dan kun je jouw gehele of een deel van je pakket omruilen voor een andere maat of stijl (meer info in de veelgestelde vragen hieronder). De kleding stuur je gratis naar ons terug door een retourlabel aan te maken via ons retourportaal. Vervolgens kies je opnieuw het gewenste abonnement en de gewenste items en verzenden wij binnen 3 werkdagen de door jou gekozen hippe Livlig kledingstukken.
○
Kies jouw pakket
○
Simple, grow-friendly & sustainable
Livlig neemt verantwoordelijkheid voor de levenscyclus van kleding. Items die nog vele avonturen te beleven hebben, worden doorgegeven aan nieuwe mini-me’s. Kleding dat niet meer kan worden gedragen, wordt gerecycled door onze aangesloten partner. Zo maken we samen de wereld een beetje mooier.
○
VEELGESTELDE VRAGEN
Bestel gerust een pakket voor meerdere kinderen met meerdere maten, no problem!
Zodra jouw kleintje er klaar voor is, kun je jouw items maximaal 1 keer per 3 maanden omruilen. Dat doe je door de volgende stappen te volgen:
1. Laat ons via een mail weten dat je jouw items wil omruilen en geef jouw nieuwe selectie door.
2. Wacht op de levering van de nieuwe kledingstukken en gebruik dezelfde verpakking om de ontgroeide artikelen terug te sturen. Via ons retourportaal maak je gratis een retourlabel aan die je op de verzendverpakking plakt. Vervolgens lever je het pakket in bij een servicepunt.
Als jouw kleintje meer of minder items nodig heeft, kun je jouw abonnement up- of downgraden. Dat doe je door de volgende stappen te volgen:
1. Je laat ons via een mail weten dat je jouw abonnement wil wijzigen.
2. Kies een nieuw abonnement en selecteer de items die je wil ontvangen.
3. Wacht op de levering van de nieuwe kledingstukken en gebruik dezelfde verpakking om de artikelen terug te sturen. Via Returnista maak je gratis een retourlabel aan die je op de verzendverpakking plakt. Vervolgens lever je het pakket in bij een servicepunt.
4. Zodra we de retourzending hebben geaccepteerd, zeggen we je oude abonnement op en starten het nieuwe abonnement.
Zodra het einde van je Re-Liv abonnementsmaand nadert, stuur je ons een mailtje waarin je je opzegging doorgeeft. Daarna maak je via Returnista gratis een retourlabel aan die je op de verzendverpakking plakt en stuur je de items naar ons terug.
Het opzeggen van het abonnement en het retourneren van de kleding dient te gebeuren vóór aanvang van de nieuwe huurmaand, anders wordt de nieuwe maand automatisch in rekening gebracht.
Je wast de items, stopt ze in de verzendverpakking en plakt hier een retourlabel op die je gratis aanmaakt via ons retourportaal. Vervolgens lever je jouw pakket in bij een servicepunt.
Ja. Zo weten wij zeker dat de items worden gewassen met wasmiddel dat lief is voor het milieu en voor de kleding.
Schoner dan schoon zelfs! Alle items die we retour ontvangen worden naar een wasserette gebracht, waar ze met liefde worden gereinigd. Ook controleren we alles op gaatjes, vlekken en andere gebruikssporen, om vervolgens beschadigde kleding uit de voorraad te halen en te recyclen. De voorraad blijven we continu aanvullen met nieuwe items.
De kledingstukken worden maximaal 5 keer verhuurd. Hierna wordt het tweedehands verkocht of nieuw leven ingeblazen door onze partner. Zo blijft de kleding in een circulaire omloop.
Baby’s kruipen, kinderen spelen. Dat er dan af en toe iets kapot gaat, hoort erbij. De verzekering hiervoor zit inbegrepen in het abonnement. Is een item per ongeluk kapot gegaan, dan horen we dit graag voor de bestelling retour komt.
De verzendkosten zijn €5 per pakket.
Het retourneren van de gehuurde items is gratis.